söndag 28 september 2014

Symboler för dig & mig

Dagens fototema hos Maria & Mamma med Ambitioner är Symboler. Vi omger oss av symboler varje dag och först hade jag svårt att välja hur jag ville vinkla dagens tema.....men jag vill ge min man dessa symboler, för det är en del av de symboler som finns för vår kärlek till varandra.

Vi har en kärlek - ni vet, gammal kärlek rostar aldrig - till varandra som är stor. Min man ger mig glädje varje dag, inte en dag utan ett leende eller skratt.

Dagen börjar med ett hjärta på duschväggen, min symbol för min kärlek att börja dagen med.....

 
Dagen startas med denna symbolen av kärlek


På våra armar har vi tatuerat in "evighet" för evigheten med varandra....

Jag vill leva en evighet med dig


och på fingret bär vi vår symbol för vår kärlek till varandra....



Min man säger ofta att vi är paret som andra är avundsjuka på - kanske är det så eller inte, oavsett så är jag lycklig .

Ha en fantastisk Söndag fylld med kärlek i alla former!

Kram Kajsa

14 kommentarer:

  1. Härlig tolkning och vackra ord. Sto
    Störst av allt är kärleken.
    Ha en fin söndag

    SvaraRadera
  2. Vackert! Din man har rätt, jag blir
    avundsjuk, gillar era tatueringar.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  3. Vilka fina symboler ni har tillsammans.. Gullig man du har. Ha en fin söndag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Det finns inget större och vackrare än kärleken! Fin tolkning! Ha en fin dag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Härligt! Länge leve kärleken <3
    Kram Sara

    SvaraRadera
  6. Vacker tolkning!
    Kärleken i sin finaste skepnad, evigheten.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  7. Vad fint! Läckert med tatueringarna.

    Du undrade om vår tapet. Den finns på midbec.se. Nu har den kommit upp och nästa vecka hoppas jag på att kaminen också kommer på plats.

    Må så gott!
    //www.baraanna.se

    SvaraRadera
  8. Efter den fina tolkningen av dagens tema kan jag bara citera:
    A true love story never ends!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  9. Underbart med alla dessa symboler för er kärlek! Så fint bidrag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Man blir alldeles varm i hjärtat av detta inlägg, så härligt med symbolerna för er starka kärlek! Kram Anna-Karin

    //Scaniatjejen
    http://www.scaniatjejen.se

    SvaraRadera
  11. Älskar dig mitt lilla hjärta <3

    SvaraRadera
  12. Mysigt !!!....må ni leva lyckliga i alla era da´r ;)
    Kram från bia

    P.s fattar inte att jag har svårt att komma in på din blogg....när jag klickar på din kommentar till mej så funkar det, men inte annars...jag får klura vidare ;))

    SvaraRadera
  13. Så fantastik att vara så kära i varandra. Lycka!

    Ha en fin vecka. // Lissen

    SvaraRadera